Σελίδες

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Αυτή είναι η αξιοκρατία του Υπουργού ΔΜΗΔ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Άλλη μια επιβεβαίωση των παλαιοκομματικών πρακτικών του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης αποτελεί η κατάληψη των θέσεων ευθύνης στους νέους Οργανισμούς του Δημοσίου.
Πιο συγκεκριμένα, με το πρόσχημα της έναρξης ισχύος των νέων οργανισμών των Υπουργείων (στο τέλος Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου), λήγουν οι θητείες όλων των προϊσταμένων όλων των ιεραρχικών επιπέδων (Τμήματος, Δ/νσης και Γενικής Δ/νσης) και ορίζονται νέοι με μια απλή απόφαση του οικείου Υπουργού. Αυτό προβλέπει το άρθρο 5 παρ. 1 περ. β΄, του νόμου 4275/2014 που ψηφίσθηκε, όπως τόσα άλλα, από θερινό τμήμα της Βουλής, εφέτος το καλοκαίρι, όταν η Κυβέρνηση παρέδιδε μαθήματα Δημοκρατίας, προωθώντας για ψήφιση κρίσιμα νομοσχέδια (π.χ. για τον ΕΝΦΙΑ) αποκλειστικά σε ολιγομελή θερινά τμήματα, η σύνθεση των οποίων άλλαζε, έως ότου βρισκόταν βουλευτής «πρόθυμος» να ψηφίσει.
Οι πιο πάνω διατάξεις -που εφαρμόστηκαν για την επιλογή των προϊσταμένων του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΥΔΜΗΔ)- προέβλεπαν προτεραιότητα εκείνων των υπηρετούντων προϊσταμένων που είχαν τοποθετηθεί έπειτα από κρίση του συνταγματικώς αρμοδίου συλλογικού Οργάνου, έναντι όσων είχαν οριστεί αναπληρωτές με απλή απόφαση Υπουργού.
Αυτό φυσικά δεν τηρήθηκε, από τον «μεταρρυθμιστή» Υπουργό, ο οποίος με την ευκαιρία της έναρξης ισχύος (από 29 Σεπτεμβρίου) του νέου οργανισμού του ΥΔΜΗΔ, όρισε προϊσταμένους σε όλα τα επίπεδα (Τμήματος, Δ/νσης και Γενικής Δ/νσης), με βάση αποκλειστικά κομματικά κριτήρια. Στις περιπτώσεις μάλιστα μη επανατοποθέτησης Προϊσταμένων Τμήματος και Διεύθυνσης δεν μπήκε καν στον κόπο να αιτιολογήσει την πράξη του αυτή, παρά το γεγονός ότι κάτι τέτοιο προβλέπεται ρητά.
Ενδεικτικό της αντίληψης του Υπουργού ΔΜΗΔ περί αξιοκρατίας και δικαιοσύνης είναι το γεγονός ότι παρέλειψε πολλούς προϊσταμένους Τμήματος: τέσσερις Δ/ντες και ένα Γενικό Δ/τη (ο οποίος παρεμπιπτόντως ήταν ο μόνος ΓΔ του Υπουργείου που αρνήθηκε να εκδώσει πράξεις κατανομής ποσοστών, συμμετέχοντας στην απεργιακή κινητοποίηση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. για την «αξιολόγηση»), που κατά το παρελθόν είχαν επιλεγεί με αντικειμενικές διαδικασίες και με κριτήρια, ενώ την τύχη εκείνων που μπήκαν στο «ψυγείο» απέφυγε ημέτερος στην Κυβέρνηση Γενικός Δ/ντής (σύζυγος αδελφής πρώην Υπουργού), ο οποίος τοποθετήθηκε προϊστάμενος Δ/νσης.
Η Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. είχε εγκαίρως επισημάνει πως οι υποτιθέμενες μεταρρυθμίσεις δεν είχαν στόχο την προώθηση της αξιοκρατίας και της αναδιοργάνωσης του Δημόσιου Τομέα, αλλά την περαιτέρω συρρίκνωσή του και τον ασφυκτικό του έλεγχο από τα πελατειακά δίκτυα των εκάστοτε μνημονιακών κυβερνήσεων.

Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
Διαβάστε περισσότερα για αυτό το θέμα....

Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Συνταγματικό το κόψιμο του εφάπαξ των δημοσίων υπαλλήλων

Συνταγματική και με τη «βούλα» του Συμβουλίου της Επικρατείας είναι η περικοπή του εφάπαξ των δημοσίων υπαλλήλων όπως έκρινε, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, σε διάσκεψη κεκλεισμένων των θυρών η Ολομέλεια του Δικαστηρίου.
Η απόφαση -που αναμένεται να δημοσιευθεί μέχρι το τέλος του χρόνου- ελήφθη με τη διαδικασία της πρότυπης (πιλοτικής) δίκης, γεγονός που σημαίνει πως την ίδια τύχη θα έχουν οι προσφυγές όλων των συνταξιούχων του δημοσίου που έχουν προσφύγει στα δικαστήρια για το «κουτσουρεμένο» εφάπαξ.
Πληροφορίες αναφέρουν πως αυτή η απόφαση θα τύχει ευρύτερης εφαρμογής γενικά για τα εφάπαξ υπαλλήλων όλων των κατηγοριών τα οποία θα έχουν πλέον, σύμφωνα με τη μνημονιακή υποχρέωση, καθαρά ανταποδοτικό χαρακτήρα.
Το ΣτΕ δέχθηκε κατά πλειοψηφία ότι με τις νομοθετικές ρυθμίσεις για την μείωση του εφάπαξ δεν παραβιάστηκαν οι συνταγματικές διατάξεις που αφορούν την ισότητα, την αναλογικότητα, την κοινωνική ασφάλιση, την προστατευόμενη εμπιστοσύνη του διοικούμενου προς την Πολιτεία. Η προσφυγή.
Το δικαστήριο έκρινε ότι πρέπει να απορριφθεί αίτηση ακύρωσης που είχε υποβάλει μία συνταξιούχος εκπαιδευτικός κατά της απόφασης του Ταμείου Προνοίας Δημοσίων Υπαλλήλων, με την οποία της είχε χορηγηθεί μειωμένο εφάπαξ με βάση τις νομοθετικές περικοπές που έγιναν μετά την συνταξιοδότηση της και ενόσω περίμενε την καταβολή του εφάπαξ.
Στο Δικαστήριο είχε προσφύγει κατά του Ταμείου Προνοίας Δημοσίων Υπαλλήλων συνταξιούχος εκπαιδευτικός (με 28 χρόνια και 8 μήνες ασφάλιση) η οποία με καθυστέρηση δύο και πλέον ετών έλαβε μειωμένο εφάπαξ (31.2677 ευρώ). Ζητεί επίσης να της καταβληθεί το ποσό των 5.000 ευρώ ως χρηματική ικανοποίηση.
Η υπάλληλος χαρακτήριζε αντισυνταγματική την περικοπή, καθώς πρόκειται για άδικη οικονομική επιβάρυνση της ευπαθούς πληθυσμιακής κατηγορίας των συνταξιούχων. Το Ταμείο, όσο και ο εκπρόσωπος του Ελληνικού Δημοσίου, τόνισαν ότι η περικοπή του εφάπαξ είναι συνταγματικά ανεκτή.

Πηγή:www.capital.gr
Διαβάστε περισσότερα για αυτό το θέμα....

Τί αλλάζει στις εξετάσεις για την Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης

Σημαντικές τροποποιήσεις στο ισχύον θεσμικό πλαίσιο για τη διεξαγωγή του διαγωνισμού εισαγωγής στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΣΔΔΑ) του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ), επέρχονται με ρυθμίσεις του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης που κατατέθηκαν στη Βουλή.
Στο εξής όλοι οι υποψήφιοι θα διαγωνίζονται σε ένα και μόνο στάδιο πλέον, το οποίο περιλαμβάνει υποχρεωτική γραπτή δοκιμασία στις ακόλουθες ενότητες: «Οργάνωση και Λειτουργία του Κράτους», «Μικροοικονομική – Μακροοικονομική και Δημόσια Οικονομική» και «Γνώσεις και Δεξιότητες».
Η προφορική εξέταση στην ξένη γλώσσα, που, έως σήμερα, διεξαγόταν στο 2ο στάδιο και μόνο για τους επιτυχόντες του 1ου σταδίου, καταργείται. Η επάρκεια στη γνώση ξένης γλώσσας στο εξής θα αποδεικνύεται μόνο από τους υφιστάμενους διεθνώς πιστοποιημένους τίτλους και πτυχία.
Η παρουσίαση του φακέλου, που επίσης προβλεπόταν στο 2ο στάδιο, αντικαθίσταται με την εξέταση (τεστ) στην ενότητα «Γνώσεις και Δεξιότητες» που ισχύει και εφαρμόζεται σε αντίστοιχους διαγωνισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σημειώνεται ότι, επί σειρά ετών, οι ενστάσεις των υποψηφίων ως προς την εξέταση ξένης γλώσσας και την παρουσίαση του φακέλου ξεπερνούσαν το 90%.
Το τεστ γνώσεων και δεξιοτήτων που υιοθετείται για πρώτη φορά καλύπτει:
α. Βασικές γνώσεις σχετικές με τη νεότερη και τη σύγχρονη οικονομική και πολιτική ιστορία, τις διεθνείς οικονομικές σχέσεις και τους διεθνείς οικονομικούς οργανισμούς, τους θεσμούς, τα όργανα και το πλαίσιο λειτουργίας της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τον πολιτισμό, όπως εκφράζεται μέσα από τις επιστήμες, τις τέχνες και τα γράμματα, καθώς και θέματα που απασχολούν την επικαιρότητα.
β. Δεξιότητες, όπως η ορθή χρήση της ελληνικής γλώσσας, η ικανότητα κατανόησης γραπτού λόγου, η αναλυτική σκέψη και η κριτική ικανότητα, η επεξεργασία πληροφοριών, η ταχύτητα και ακρίβεια αντίληψης, καθώς και βασικές νοητικές δεξιότητες, προκειμένου οι υποψήφιοι να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της σύγχρονης δημόσιας διοίκησης.
Τέλος, δικαίωμα συμμετοχής στο διαγωνισμό εφεξής θα έχουν όσοι συμπλήρωσαν το 25οέτος της ηλικίας τους. Η ρύθμιση αυτή εισάγεται προκειμένου το επίπεδο σπουδών των υποψηφίων να είναι το δυνατότερο υψηλό (μεταπτυχιακές σπουδές), αλλά και για λόγους ίσης μεταχείρισης μεταξύ των δύο φύλων δεδομένου ότι, για τους άρρενες υποψήφιους, τίθεται ως ρητή προϋπόθεση συμμετοχής η εκπλήρωση των στρατιωτικών υποχρεώσεων.

Πηγή: http://www.localit.gr
Διαβάστε περισσότερα για αυτό το θέμα....

Δωρεάν ψηφιακά μαθήματα από το Πα.Μακ

Τι μπορεί να υπολογίσει ένας υπολογιστής, ανάλογα με την αρχιτεκτονική του; Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η Θεωρία Παιγνίων ως μέσο ερμηνείας καταστάσεων του πραγματικού κόσμου; Πώς σχεδιάζεται μία ολοκληρωμένη στατιστική ανάλυση; Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας δίνει απαντήσεις μέσα από ψηφιακά ακαδημαϊκά μαθήματα, σε αυτά και πολλά άλλα ερωτήματα, υποστηρίζοντας την επιθυμία κάθε ενδιαφερόμενου να διευρύνει το γνωστικό του πεδίο και τους πνευματικούς του ορίζοντες και μάλιστα δωρεάν και από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου.
Πιο συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της αποστολής του και της προσπάθειας ενίσχυσης του δημόσιου χαρακτήρα του το Πανεπιστήμιο συνεχίζει και τη φετινή ακαδημαϊκή χρονιά την ενδιαφέρουσα δράση, υπό τον τίτλο "Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα", η οποία ξεκίνησε πέρυσι και παρέχει ελεύθερη πρόσβαση σε ακαδημαϊκά μαθήματα, μέσω της ιδρυματικής πλατφόρμας “Opencourses'” (http: //opencourses.uom.gr/).
Τα Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα είναι τα ίδια που διδάσκονται στα προγράμματα σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και δημιουργοί τους είναι τα μέλη ΔΕΠ που τα διδάσκουν. Το εκπαιδευτικό περιεχόμενο όπως σημειώσεις, διαφάνειες και διαλέξεις είναι διαθέσιμο σε ψηφιακή μορφή, ενώ η πρόσβαση σε αυτό είναι ανοιχτή προς όλους, χωρίς κανέναν περιορισμό, ούτε και κάποια διαδικασία επιλογής των ατόμων που θέλουν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα.
Προς το παρόν τα μαθήματα είναι πέντε και διατίθενται από τα τμήματα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης, ενώ σύμφωνα με τον επιστημονικό υπεύθυνο του έργου, καθηγητή Μάνο Ρουμελιώτη, στόχος είναι η ανάπτυξη και διάθεση περίπου 284 Ανοικτών Μαθημάτων, εκ των οποίων στα 34 θα υπάρχουν καταγεγραμμένες οι διαλέξεις των Μαθημάτων σε μορφή βίντεο.
Μέσω του προγράμματος, όπως αναφέρουν οι υπεύθυνοι του έργου, προωθείται η γνώση που παράγεται στο Πανεπιστήμιο στο ευρύ κοινό και γίνεται πιο άμεση η επικοινωνία του Ακαδημαϊκού Ιδρύματος με την κοινωνία, ενώ αναδεικνύεται το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας σε πρωτοπόρο, μέσα στο νέο διεθνές περιβάλλον ελεύθερης πρόσβασης σε Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα.
Η παρουσίαση της προόδου που έχει συντελεστεί από την έναρξη του προγράμματος καθώς και οι προοπτικές που υπάρχουν για την μελλοντική του εξέλιξη, θα γίνει σε ενημερωτική ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί αύριο, στην Αίθουσα Συνεδρίων του Πανεπιστημίου, στη Θεσσαλονίκη.

Πηγή: mycampus.gr
Διαβάστε περισσότερα για αυτό το θέμα....

Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

Ελλάδα 2014: από την κοινωνία του 25-(50)-25 σε μια κοινωνία του 75-25;

Με λίγους μήνες διαφορά μια Ευρωπαϊκή υπηρεσία, το Ευρωβαρόμετρο και μια Ελληνική, το Γραφείο προϋπολογισμού του κράτους, δημοσιεύουν συμβατά ευρήματα για την φτώχεια και την περιθωριοποίηση στον Ελληνικό πληθυσμό, τα οποία συνηγορούν στο γεγονός ότι η κοινωνία μας παγιώνεται σταθερά και βίαια ως μια κοινωνία του 25-(50)-25.
Υπάρχει λοιπόν ένα ποσοστό που φτάνει το 25% και καταγράφεται στις έρευνες ως «ασφαλές» και «ικανοποιημένο». Για παράδειγμα, στο τελευταίο ευρωβαρόμετρο «Άνοιξη 2014», περιελάμβανε τους ικανοποιημένους επαγγελματικά, αυτούς που αισθάνονται ότι δεν διατρέχουν κίνδυνο φτώχειας και φυσικά αυτούς που πιστεύουν ότι η χώρα κινείται στη σωστή κατεύθυνση. Είναι ευνόητο ότι στον σκληρό πυρήνα αυτού του 25% ανήκουν οι οικονομικές ελίτ, οι πολιτικοί κυβερνώντες, τα στελέχη κρατικοδίαιτων ΜΜΕ, υψηλόμισθοι κρατικού και ιδιωτικού τομέα, κρατικοί υπάλληλοι κλπ.
Το υπόλοιπο 75% της Ελληνικής κοινωνίας φαίνεται να διακρίνεται σε δύο τμήματα, τα οποία φωτίζονται με συμβατά στοιχεία, τόσο από το τελευταίο ευρωβαρόμετρο όσο και από την πρόσφατη έκθεση του Γραφείου προϋπολογισμού του κράτους.
Στην έκθεση αναφέρεται ότι το 23,1% του πληθυσμού ζει κάτω από το χρηματικό όριο της σχετικής φτώχειας, που για το 2013 ήταν 432 ευρώ το μήνα για ένα άτομο και 908 ευρώ για μια τετραμελή οικογένεια, ενώ ένα άλλο 35,1% του πληθυσμού βρίσκεται σε κίνδυνο φτώχειας λόγω υλικών στερήσεων και ανεργίας. Δηλαδή, συνολικά, ένα ποσοστό 58,2% του ελληνικού πληθυσμού τελεί υπό το κράτος ή την απειλή της φτώχειας. Αντίστοιχα, από την τελευταία έρευνα της κοινής γνώμης του ευρωβαρόμετρου προέκυψε ότι το 56% του πληθυσμού αισθάνεται ότι διατρέχει κίνδυνο φτώχειας, επιβεβαιώνοντας τα ευρήματα της έκθεσης του Γραφείου προϋπολογισμού, και προσθέτοντας ότι ένα επιπλέον 19% δηλώνει αβεβαιότητα σχετικά με το αν μπορεί να βρεθεί σε κατάσταση φτώχειας. Δηλαδή, συνολικά, ένα ποσοστό 75% του ελληνικού πληθυσμού βιώνει ή αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο της φτώχειας για τον εαυτό του.
Στην πραγματικότητα το ευρωβαρόμετρο «φωτογράφισε» αθροιστικά το υπόλοιπο 75% του ελληνικού πληθυσμού.
Αυτό το 75% κουβαλάει σήμερα μέσα του ένα ποσοστό περίπου 25% εξαθλιωμένων συνανθρώπων μας και ένα ποσοστό 50%, δηλαδή τον μισό πληθυσμό της χώρας, ο οποίος στο μεγαλύτερο του μέρος, περίπου 35%, βρίσκεται ήδη σε κατάσταση σοβαρής ένδειας και βιώνει καθημερινά την απειλή της φτώχειας.
Επίσης, σε αυτό το 50%, ένα ποσοστό τουλάχιστον 15%, το οποίο περιέχεται στο εύρημα του 19% του ευρωβαρόμετρου, παραδέχεται την αβεβαιότητα της οικονομικής του προοπτικής και μπορεί να βρίσκεται ήδη κοντά στο μεταίχμιο της εξαθλίωσης, εκφράζοντας ενδεχομένως την πλειονότητα των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα και των ελεύθερων επαγγελματιών. Η τελευταία εκτίμηση είναι σύμφωνη και με τα πρόσφατα στοιχεία για τις αμοιβές στον ιδιωτικό τομέα και τις οφειλές στα ασφαλιστικά ταμεία των αυτοαπασχολουμένων.
Στην πραγματικότητα, αυτό το 50%, αναπαριστά τα απομεινάρια της μεσαίας τάξης ανάμεσα στα δύο οικονομικά άκρα, που είναι ούτως ή άλλως απαράδεκτα και ως ποσοστά και για το οικονομικό χάος που τα χωρίζει. Αυτό το 50% δεν συνιστά πλέον μεσαία τάξη, ούτε σαν οικονομική κατάσταση και προοπτική, ούτε σαν πολιτική παρουσία. Μήτε δείχνει να έχει την δυναμική και την ωριμότητα να πάρει πρωτοβουλίες για τα συμφέροντά της. Για αυτό και περιγράφεται σαν 50 σε παρένθεση.
Όσο η Ελληνική μεσαία τάξη ανέχεται την εξόντωσή της τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες ώστε αυτό το εύθραυστο 25-(50)-25 να οδεύσει προς μια κοινωνία του 75-25 ή με απλά λόγια προς μια ολιγαρχικού τύπου δημοκρατία, όπου θα κυριαρχεί η οικονομική ανισότητα και θα καταστέλλονται οι κοινωνικές αντιδράσεις.

Δ. Τρικεριώτης
Διαβάστε περισσότερα για αυτό το θέμα....

Κύριε Μητσοτάκη, αντέχετε την Αλήθεια;

Μετατρέποντας την αδήριτη ανάγκη, οι επίορκοι και οι πλαστογράφοι να μην έχουν θέση στην δημόσια Διοίκηση, σε φτηνό πολιτικό – επικοινωνιακό τρικ, ο υπουργός Διοικητικής Απορρύθμισης και οι συν αυτώ, ρίχνουν στάχτη στα μάτια των πολιτών για το τι συνέβη πραγματικά το 2008 με τους συμβασιούχους οι συμβάσεις των οποίων μετατράπηκαν σε αορίστου χρόνου με το Προεδρικό διάταγμα 164, γνωστό ως διάταγμα Παυλόπουλου.
Το βασικό αξίωμα μας βρίσκει όλους απόλυτα σύμφωνους. Δεν υπάρχει διαπραγμάτευση ή συναλλαγή με όποιον προσπάθησε να παραβιάσει την νομιμότητα αλλά και αυτόν που τον βοήθησε καθοριστικά να το πετύχει.
Και εδώ βρίσκεται το μυστικό. Ποια ήταν τα δύο μέρη, οι δύο χορευτές του τανγκό, στις παράνομες μετατροπές συμβάσεων έργου σε συμβάσεις αορίστου χρόνου; Ο εργαζόμενος από την μία και τα μέλη των διοικήσεων ή των υπηρεσιακών συμβουλίων που εξέτασαν τα δικαιολογητικά των αιτήσεων για να γνωμοδοτήσουν στην συνέχεια δεσμευτικά προς το ΑΣΕΠ που έβαλε την τελική σφραγίδα.
Το επαναλαμβάνω και εγώ για μία ακόμη φορά. Το πιο ουσιαστικό κομμάτι αυτής της σύγκρουσης δεν είναι άλλο, από την διαστροφή του όρου αξιολόγηση με σταθερό ποσοστό προγραφών που οδηγεί σε απόλυση, ότι και αν δείξει η αξιολόγηση. Γιατί σε αυτό αντιδρά και η κοινωνία και οι εργαζόμενοι και η αντιπολίτευση. Δεν αντιδρά για να λουφάρουν οι παράνομοι. Αντιδρά γιατί δεν αντέχει σε καμία λογική να υποστηρίζεις ότι αξιολογείς με αξιοκρατικά κριτήρια τους εργαζόμενους, αλλά ότι και να γίνει το 15τοις εκατό πρέπει να βγει σκάρτο και να απολυθεί.
Έχετε ακούσει ποτέ εσείς σε κάποιο σύγχρονο και προηγμένο κράτος της Ευρώπης να εφαρμόζεται τέτοιους είδους αξιολόγηση; Ούτε στον «τροχό» της τύχης δεν επιλέγονται κατ’ αυτό τον τρόπο οι παίκτες. Ίσως να πηγάζει από την πρακτική που εφάρμοζαν οι Ρωμαίοι στους υπό διωγμό χριστιανούς, πριν τους οδηγήσουν στην αρένα του Κολοσσαίου.
Και επειδή λοιπόν η σύγχυση και οι ασυγχρόνιστοι παράλληλοι μονόλογοι, συσκοτίζουν και κρύβουν την αλήθεια, θα θέσω για μία ακόμη φορά ένα πολύ απλό ερώτημα:
Θα σταλούν στην δικαιοσύνη (με την ίδια ταχύτητα και σπουδή που επιδεικνύεται για τους δημάρχους που αντιδρούν στο φιάσκο που ετοιμάζεται) όσοι κυβερνητικοί αξιωματούχοι, κάλυψαν, συνέβαλαν, δημιούργησαν, υπέθαλψαν και υπέγραψαν τις παρανόμως μετατροπές συμβάσεων; Θα ερευνηθεί ο ρόλος όσων συμμετείχαν στα Υπηρεσιακά Συμβούλια εκπροσωπώντας τις διοικήσεις των Οργανισμών που απασχολούσαν συμβασιούχους;
Δεν αντέχει στη λογική το επιχείρημα ότι όλοι αυτοί οι παρανόμως προσληφθέντες, τα κατάφεραν μόνοι τους, αβοήθητοι και «ασυνόδευτοι». (και βέβαια κανείς δεν μιλά για συγκεκριμένο αριθμό. Όλα είναι μία ακόμη θολούρα)
Αντέχετε αυτή την εκδοχή της Αλήθειας κύριε Μητσοτάκη; Το 2008 που ολοκληρώθηκε η συμμόρφωση της χώρας με την ευρωπαϊκή υποχρέωση να τεθεί τέλος στην ομηρία των συμβασιούχων, το κράτος και ο ευρύτερος δημόσιες τομέας ήταν λάφυρο στα χέρια των δικών σας ανθρώπων. Οι εισηγήσεις που είναι εξίσου παράνομες με τα πλαστά ή ανύπαρκτα δικαιολογητικά, φέρουν την υπογραφή στελεχών και μελών της δική σας πολιτικής «οικογένειας». Για αυτούς δεν έχουμε ακούσει ούτε το παραμικρό, ούτε ψίθυρο.
Δεν μπορώ να σβήσω από την μνήμη μου, τον γενικό διευθυντή μεγάλου οργανισμού (έτυχε να τον γνωρίζω καλά) που καρατομήθηκε στο άψε σβήσε γιατί δεν δεχόταν να υποκύψει στις πιέσεις του τότε κομματικού μηχανισμού της Νέας Δημοκρατίας για να «μπάσει» τα δικά σας παιδιά. Του το είχανε θέσει κυνικά, ωμά και χυδαία. «Αν δεν περάσεις αυτούς που σου λέμε και γεμίσει το «μαγαζί» με τους «πασόκους», ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ.»
ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ο γενικός διευθυντής σας Κύριε Μητσοτάκη. Λίγες ώρες μετά την συνεδρίαση του υπηρεσιακού Συμβουλίου όπου δεν έκανε το χατίρι του κομματικού σας συστήματος.
Για αυτούς λοιπόν σκοπεύετε να «παραγγείλετε» κάτι στον Άρειο Πάγο κύριε Μητσοτάκη;

Πηγή: http://tvxs.gr/ - Χρήστος Γιαννούλης
Διαβάστε περισσότερα για αυτό το θέμα....

Γενικό Συμβούλιο της ΟΣΥΑΠΕ στις 16/10 και ολομέλεια των Δ.Σ όλης της χώρας στις 17/10/2014

Γενικό Συμβούλιο της ΟΣΥΑΠΕ στις 16/10 και ολομέλεια των Δ.Σ όλης της χώρας στις 17/10/2014

Διαβάστε περισσότερα για αυτό το θέμα....